شیدیز / ریش قرمز / عقاب ... .
 
درباره وبلاگ


این وبسایت مخصوص عشقبازان و پرورش دهندگان این پرنده های زیبا و بینظیر هست تا با نظراتشون ما رو خوشحال و راهنمایی بکنن و البته مفتخر به آشنایی و دوستی بگردانند.
آخرین مطالب
پيوندها
  • علی مشگینی
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خروس لاری اصیل گیلان Guilan Rooster و آدرس guilan-rooster.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 104730
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

خروس لاری اصیل گیلان Guilan Rooster
پرندگان زينتي و با اصالت




درود بر دوستان

چوب خواب:
چوب خواب یکی از وسایلی به شمار میره که برای پرورش جوجه خروسا ضروری هست و حتی میشه گفت تمام پرنده ها تو طبیعتشون به این وسیله علاقه و نیاز دارن.
از فواید چوب خواب این هست که 1. بخاطر حالت درستی که موقع نشستن به پاها میده مانع از این میشه که پای خروسا پرانتزی یا ضربدری بشه و حتی از فلج پاها هم جلوگیری میکنه و چه خوب که شب ها جوجه ها روی چوب خواب بخوابن 2. همینطور باعث بهتر شدن تعادل خروس ها هم میشه که در آینده تو جنگشون خودش رو نشون میده 3. علاوه بر اینها استفاده از این وسیله باعث تمیز موندن و خوش پر بودن خروس ها میشه و 3. اون ها رو از حیوانت موزی که از زمین منتقل میشن هم دور نگه میداره و 4. به پنجه ها حالت بهتری میده .
شکل چوب خواب هم سلیقه ای هست و به اندازه و شرایط نگهداریشون مربوط میشه ولی باید ارتفاع مناسبی داشته باشه به نظر من اگه از چوب گرد و پهن زیر پاشون استفاده بشه بهتر هست چون چوب های هندسی بخاطر تیز بودن لبه ها میتونه انگشت ها رو اذیت بکنه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 20 آبان 1394برچسب:خروس لاری اصیل گیلان,مرغ لاری,رکس,چوب زن,بیدست زن, :: 10:55 PM ::  نويسنده : محمد تاری/Mohammad Tari